جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گناباد با تجمع، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهید و مجروح شدن بالغ ۲۹۰ نفر شده بود را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۱۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، دانشجویان گنابادی با تجمع در مقابل بسیج دانشجویی این شهرستان و درحالی‌که تمثال شهید سلیمانی با مضمون "از زائرانت هم هراس دارند" و همچنین شمع‌هایی به یاد شهدای این حادثه تروریستی در دست داشتند با محکومیت انفجار تروریستی عوامل استکبار جهانی در گلزار شهدای کرمان بر توجه جدی مسئولان و دولتمردان نسبت به شناسایی و برخورد با مسببان انفجار تروریستی فوق تأکید کردند.

 دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های گناباد با دردست‌داشتن پلاکاردهایی با مضمون "خط خون نقطه پایان سلیمانی نیست، بهراسید که این اول‌بسم‌الله است" یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را گرامی داشتند.

 در پایان این تجمع بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گناباد در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان قرائت شد.

 در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: دشمنان شرور و جنایت‌کار ملت ایران بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطر مزار شهیدان به شهادت رساندند، حاج‌قاسم در عراق، سوریه و لبنان و غزه و یمن مقابل اهریمن می‌جنگد و دشمنان که نمی‌توانند این رشد و حرکت آسیب‌ناپذیر را تحمل کنند، هر بار به نحوی سعی در حاشیه راندن افکار عمومی و انحراف افکار از مسیر و هدف اصلی را دارند و با فتنه‌ها، اخبار و شایعات می‌خواهند ایمانمان را سست کنند و با بمب‌گذاری و شبهه‌افکنی دلمان را بلرزانند و در دلمان تردید بکارند تا برای خود زمان بخرند؛ ولی نقشه‌های شومشان محقق نمی‌شود و خون پاک شهدا اجازه آن را نمی‌دهد.

 بخش دیگری از بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گناباد حاکی است: با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنیم و دست در دست هم با امام‌زمان (عج) عهد سربازی می‌بندیم و عهد می‌بندیم که از مسیر حق و حقیقت خارج نشویم و در سنگر دانشگاه پاسدار اصول انقلاب اسلامی بمانیم.

 شرکت‌کنندگان این تجمع با به‌آتش‌کشیدن پرچم آمریکا خشم و انزجار خود را از حادثه تروریستی کرمان اعلام کردند.

 ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، ۱۰۳ نفر شهید و ۱۸۸ نفر مجروح شدند.

 انفجار نخست ۷۰۰ متری مرقد شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک‌کیلومتری مرقد بوده و خارج‌ازمسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار